reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Cíbiková

Katarína Cíbiková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Princezná, snílek, maličká mačička, hejterka a najviac milovníčka. Vždy bolo pre mňa náročné predstaviť sa. Na jednej strane rieky som malé, plaché dievčatko. Na druhom brehu som akčná, drzá, spontánna a odvážna. Som Kata. Katarína. Kejt. Mamina Katulka a Zuzina bábika. Žijem v Prahe presne rok, tri mesiace a tri dni. MIlujem jej architektonické schvosty, keď sa mi chuť tohto veľkomesta dostáva pod kožu. Každým jedným dňom viac a viac.-ironická-paranoidná-niekedy trochu schizo-openminded.Keď som si konečne myslela že som fakticky a naozaj zamilovaná, prišla realita a ja som zistila, že som bola iba hrozne hladná. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu