reklama

Žltá je lepšia čierna.

skusila som Badoo a chcelo sa mi grcať. lenže potom som šla spať o piatej ráno, lebo ma to čaro nejak očarilo. alica v ríši drog. či pardon, kata

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nahla som sa von z okna. Nie nespieval mi diego serenadu pod oknom. Ani mi nejaky tajny ctitel nehadzal kamienky do okna. Takže nie, nebola som nadržana štrnastka čo si myslela, že fero konečne prišiel na to že som super. Nahla som sa z toho okna iba pre to, že som potrebovala vyvetrať izbu a vyprášit deku. Ta mi skoro vypadla z ruky, ked som oproti sebe videla stat babenku. Asi tak 25 rokov ale bohvie, možno mala aj 13, však to je dnes aj tak všetko naopak. Ta zelena deka ozelenela ešte viac ako bolo zelena, lebo mi oči prepalili krvavočervene lodičky postavajucej slečny, v kombi so bielymi leginami, modrym tričkom a žltou kabelkou. Ved je jar a farbičky su super. Rozmyšlam, či mam nejaky dojazd zo včerajška, prípadne či som zas nevypila príliš veľa vína. Ale ani jedno neprichádza do úvahy. Som čistá sťa ľalia. Ústa mám otvorené dokorán a hladím doneznáma, na neznamu. Zdá sa mi, že vidím zahmlene. K slečne prichadza podobne nastajlovany frajer, stisne jej prdel a da jej pusu. Deka skoro skončila na balkone u suseda pod nami. Vysrala som sa na hladanie frajera, lebo na to proste serem. Mám stale otvorene usta. V hlave sa mi zjavila otázka, či príčina mojej večnej samoty nieje v tej čiernej, čo mam šatníku. Preberie ma studený vietor, ako by ma ofackal, zatvaram okno a uvedomujem si, že čierna je lepšia biela, aj červena, aj modra. Skladam deku na posteľ a zapaľujem si cigaretu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Leonardo dostal oskara.

A ja mam v telefone badoo.

Mala som tinder. To ešte v prahe. Stretla som sa s tromi chlapmi a po našom rande si ma zablokovali na všetkých možných sieťach, na aké si spomeniete. Tinder fungoval. Ten, koho som ja neosrdiečkovala mi nemohol napísať a tak som si písala iba s charizmatickými umelcami, intelektuálmi a bradatými hipstermi. Lenže tato appka, ktorú mam v telefone od včera, je niečo čo mi ubera minuty života. Mohla by som si ju odinstalovat, ale to križikovanie jebakovych ksichtov ma tak baví, že som appku stiahla do telefonu aj kamoške a tak si z izby do izby vykrikujeme, či iksujeme alebo srdiečkujeme. Hahahaha. Myslím, že badoo používa aj ta farebna slečna zo zastavky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na badoo je totiž veľa podobných chlapcov ako ona.

Skor som to tak nejak vyselektovala a zistila, že na zoznamke pre menej náročných, si ja narozdiel od mojej mamy nikdy nikoho nenajdem.

Su totiž kategórie chlapcov od 22-28, ktorí sú špecifickí, originálni a myslím, že rovnako ako ja vopred predurčení na večnú samotu.

Teda pardon, ja serem na lásku.

Kategórie:

  1. Tehličky na bruchu mi vytlačili z hlavy poslednú kvapku mozgovej kvapaliny, preto moja hlavná fotka je zameraná na brucho, tricpes či biceps či čo to je a moj rapavý ksicht nikdy neuvidíš.

  2. Som milovník psa od susedy, ale toho psa vlastne nemám až tak rád, ale kvoli tebe čajka, lebo čajky maju rady psov a ak budem mať na profilovke čivavu (na hlave, vo vačku, na rukách) budeš si myslieť, že hľadám čistu lásku. Nenechaj sa zmiasť. Sex som naposledy s pravou rukou.

  3. Selfie majster. Profilovka v kupelni s otvoreným zachodom mi vobec nevadí. Pred včerom mi narastol prvy fuzik a priblblo sa smejem na fotke. Ukazujem, že si viem jazyk vopchat do ucha a mama ma prichytila pri čítaní časákov pre dospelých. To bolo vysvetlovanie

  4. Som sebavedomý petržlen. IQ mám síce mínus tri, ale bol som na dovolenke v Chorvátsku. A mám požičane auto od tatina. Poď cica, pood!

samozrejme, že existuje viac kategórií chrumkavých zajkov

Ja neviem, kamoškovia.

Mám si kupit aj ja biele legíny?

Katarína Cíbiková

Katarína Cíbiková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Princezná, snílek, maličká mačička, hejterka a najviac milovníčka. Vždy bolo pre mňa náročné predstaviť sa. Na jednej strane rieky som malé, plaché dievčatko. Na druhom brehu som akčná, drzá, spontánna a odvážna. Som Kata. Katarína. Kejt. Mamina Katulka a Zuzina bábika. Žijem v Prahe presne rok, tri mesiace a tri dni. MIlujem jej architektonické schvosty, keď sa mi chuť tohto veľkomesta dostáva pod kožu. Každým jedným dňom viac a viac.-ironická-paranoidná-niekedy trochu schizo-openminded.Keď som si konečne myslela že som fakticky a naozaj zamilovaná, prišla realita a ja som zistila, že som bola iba hrozne hladná. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu